Banqueting manager m/v

Voor onze afdeling Banqueting, die gemiddeld 300 bijeenkomsten per jaar van 15 tot 500 personen en enkele grotere events verzorgt, zijn wij op zoek naar een ervaren manager m/v.


Taken / Verantwoordelijkheden

  • Je geeft leiding aan de afdeling Banqueting, die gemiddeld 300 bijeenkomsten per jaar van 15 tot 500 personen en enkele grotere events, zoals congressen, verzorgt. Je draagt operationele verantwoordelijkheid, bewaakt de uitvoering van de events op horecagebied en draagt tevens financiële en personele verantwoordelijkheden. Het realiseren van de doelstellingen ten aanzien van klanttevredenheid, continuïteit in omzet en marge zijn hierbij de belangrijkste prestatie-indicatoren.
  • De afdeling Horeca bestaat uit een Horecamanager, een banqueting manager, partymanagers, medewerkers in zowel keuken als bediening en een pool van flexkrachten. Je geeft operationeel leiding aan de medewerkers en flexkrachten tijdens evenementen, maar ook tijdens op- en afbouw. In deze functie werk je ook operationeel mee in het team en treed je op als verantwoordelijke gastheer/gastvrouw bij partijen. Je rapporteert aan de Horecamanager. Je bent de verbindende schakel tussen de verschillende teams.
  • Behalve met medewerkers van je eigen afdeling werk je nauw samen met de managers van de andere horeca-takken binnen Heerlijkheid Mariënwaerdt, zoals Pannenkoekenboerderij de Stapelbakker, Proeflokaal Marie en de afdeling Sales Events.

Functie-eisen

  • Een voltooide HBO-opleiding, in het bezit van een Sociale Hygiëne Verklaring; een EHBO- of BHV-diploma (of bereid deze te behalen)
  • Minimaal 5 jaar (leidinggevende) werkervaring in horeca- en evenementenbranche
  • Je hebt een stevige persoonlijkheid met een resultaatgerichte en gastgerichte instelling
  • Je bent flexibel inzetbaar (werken in de weekenden, tijdens schoolvakanties en in de avonduren hoort erbij)
  • Je bent representatief, communicatief, een sterke teamspeler, besluitvaardig en je denkt oplossingsgericht
  • Je bent stressbestendig, assertief en hebt oog voor detail
  • Je hebt goede Office skills, kunt calculeren en roosteren
  • Je weet met je kennis en creativiteit goed in te spelen op de verschillende gasten en bent continu op zoek naar vernieuwing en ontwikkeling
  • Je bent een echte people manager, weet te motiveren, trainen, inspireren en enthousiasmeren

Het bedrijf

Onze horeca-afdeling bestaat onder andere uit gerenommeerde evenementenlocaties zoals de Nieuwe Refter, het Koetshuis, de Paardenstal, de Jachtkamer, de Hooge Schuur, waar één- en meerdaagse zakelijke en particuliere events worden georganiseerd. Door de landelijke uitstraling van deze locaties en een breed faciliteitenpakket maakt Heerlijkheid Mariënwaerdt van ieder evenement een succes. Op Heerlijkheid Mariënwaerdt is de sfeer open en informeel; samenwerken doen we met veel enthousiasme met als motto: ‘Elke gast op Heerlijkheid Mariënwaerdt is belangrijk, wordt vriendelijk bejegend, heeft plezier, wordt verrast en wil graag terugkomen.

Wij bieden

Naast een zeer afwisselende, verantwoordelijke functie in een dynamische werkomgeving met enthousiaste collega’s bieden wij een uitgebreid arbeidsvoorwaardenpakket met als basis de CAO horeca en vele extra’s.

Reageren?

Stuur een mail met motivatie en cv naar astrid@marienwaerdt.nl. Voor meer informatie over de functie bel of mail je met Hans van Bladel, 0345 687010 of hans@marienwaerdt.nl.

Solliciteer direct

E-mailadres
  • Naam
  • Functie
  • Beschikbaar vanaf
  • Aantal uur per week
  • Voer een getal tussen 0 en 40 in.
  • Salarisindicatie
  • Voer een getal tussen 0 en 100000 in.
  • CV
  • Max. bestandsgrootte: 32 MB.
  • Motivatiebrief
  • Toegestane bestandstypen: doc, docx, pdf, Max. bestandsgrootte: 32 MB.
  • Aanmelden voor onze nieuwsbrief
    Aanmelden voor onze nieuwsbrief