Ben jij onze nieuwe

Administrateur

Heb jij gevoel voor cijfers, werk je nauwkeurig en ben je enthousiast? Dan zijn wij op zoek naar jou om onze financiële afdeling te komen versterken!

Het team
Onze Financiële afdeling is een klein, hecht team dat verantwoordelijk is voor een aantal entiteiten op en rond het Landgoed. Op dit moment zijn we bezig met een flinke professionaliseringsslag en geven we de afdeling opnieuw vorm. Samen met drie andere collega’s houd jij overzicht en vorm je het financiële hart van de organisatie. 

Jouw rol

Als Administrateur houd je de directie ‘up to date’ van de financiële stand van zaken van het bedrijf. Je bent voor zowel managers als directie het eerste aanspreekpunt op dit gebied en adviseert zowel gevraagd als ongevraagd over de financiële koers. Je geeft leiding aan meerdere collega’s van de financiële afdeling en bent onder andere verantwoordelijk voor: 

  • Het voorbereiden van periodieke rapportages, jaarcijfers en verlies en winstrapportages; 
  • Het analyseren van financiële resultaten in de juiste juridische entiteit; 
  • Het opstellen van management rapportages; 
  • Het vaststellen van budgetteringen en opstellen van begrotingen in samenspraak met de managers; 
  • Het verzorgen van liquiditeitsprognoses en cashmanagement; 
  • Interne kostenverrekeningen, btw-aangiftes, jaarrekeningen en meerjarenplanningen; 
  • Het beheren en optimaliseren van de administratieve organisatie; 
  • Het voeren van overleg met managers van diverse afdelingen, directie, accountant, fiscalist en contacten bij de bank; 
  • Het signaleren van ontwikkelingen op financieel gebied. 

Jouw profiel

  • Je bent analytisch en denkt verder dan alleen de cijfers op papier.
  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau, minimaal 5 jaar in een soortgelijke functie en 3 jaar leidinggevende ervaring.
  • Binnen de organisatie zijn er korte lijntjes, waarin enerzijds zelfstandigheid en anderzijds teamwork wordt verwacht.
  • Mocht het nodig zijn dan vind je het niet vervelend om op de afdeling bij te springen met administratieve werkzaamheden.
  • Je bent communicatief vaardig en in staat om effectief te schakelen tussen verschillende gesprekspartners.
  • We werken met Exact Online en Microsoft Office 365 dus ervaring hiermee is een pré. 

Wat wij bieden

Naast een goed bereikbare werkplek in een unieke landelijke omgeving, bieden wij: 

  • Goede koffie van vers gemalen bonen
  • Een fulltime bruto salaris tussen de € 4.500 en € 5.500 per maand gebaseerd op jouw ervaring
  • Een jaarcontract, met de intentie om deze om te zetten naar een vast dienstverband
  • Flexibele werktijden zodat je buiten de files om kan rijden of dit kan inpassen aan je thuisomgeving
  • Een leuke, afwisselende functie in een team waar je werkt in een informele werksfeer
  • Een werkomgeving op een historisch landgoed met de allermooiste lunchwandelingen van Nederland!
  • Personeelskorting bij ons restaurant de Stapelbakker en de Landgoedwinkel

Wil je meer weten?

We gaan graag met je in gesprek!

Heb je vragen? Neem dan contact op met Jorine Romeijn, onze HR Manager, via werken@marienwaerdt.nl of op 06-40463886.
Hebben we je enthousiast gemaakt voor de functie, stuur dan jouw sollicitatie naar werken@marienwaerdt.nl of solliciteer via onderstaand formulier. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Direct solliciteren

  • Max. bestandsgrootte: 32 MB.